Ahad, 16 Oktober 2011

Masalah jadi penyewa yang selalu...



Masalah jadi penyewa  .........
1. Tuan Rumah hendak naik kadar sewa sebab tempat sini akn maju.....
2. Saya bru ubahsuai rumah, tup2 tuan rumah nk duduk pulak........
3. Rumah yang saya sewa nie akan dijual,hmm terpaksa pindah lagi........

ALasan Yg Sering kita beri..... 
1. Saya dah menyewa 10tahun  tpi tuan rumah suruh keluar tiba2 je ............
2. Saya tinggal sini sementara je, nak pencen blik kampung........
3. Saya tidak mampu beli.........
4. Tunggu harga jatuh dulu macam tahun 1997......
8. Ala buat apa beli rumah bukan boleh bawa ke mati pun..........

Mengapa perlu menyewa sekiranya anda mampu membeli???
Inilah masanye anda memiliki rumah sendiri untuk anda, untuk anak , untuk keluarga, untuk ayah ibu dan untuk semua.....
Jangan jadikan alasan lagi kerana anda sudah ada peluang didepan mata......
Kata Hikmat Prof. Dr. Hamka:"Peluang yang besar itu datang secara tiba-tiba....... datang tidak menentu masa...... datang disaat kita kesempitan ataukesusahan.Nilailah peluang itu dengan secara bijaksanaRebutlahpeluang yang besar itu, kerana peluang yang besar itu bolehberlalu dengan tiba-tiba. Jangan jadikan Seribu Alasan untuk tidak merebut peluang yang besar itu!”

Rumah lelong area Shah Alam, Klang dan Puncak Alam.....

Berminat hubungi terus :
Adi 
012-2490096
propertygold2u@gmail.com
Shah Alam Property ForAuction
http://tuahlelong.blogspot.com
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002842918637

Tiada ulasan:

Catat Ulasan